ما در زندگي خود، همواره شاهد تبليغاتي هستيم که در اينترنت، نشريات، يا بر روي بيلبوردها يا در ميان برنامههاي تلويزيوني نمايش داده ميشوند. براي اين منظور، ابتدا بايد به مفهومي قوي برسيد و سپس به طراحي انواع تبليغات خلاقانهاي فکر کنيد. توجه به طرحخلاقانه و نحوهي ارائه آن موجب ميشود که تبليغات شما مورد توجه بسياري قرار گيرد، ولي توجه به مفهوم و خلاقيت کمک ميکند تا تبليغات شما در ذهن مخاطبان باقي بماند.
تبليغات به روش هاي مختلفي گفته مي شود که راه خود را براي ظاهر شدن و ديده شدن پيدا مي کنند،مهمترين نکته اين است که کدام تبليغ تآثير بيشتري در ذهن ميگذارد و در نهايت ميل به خريد را افزايش مي دهد.
براي رسيدن به اين جايگاه لازم است تبليغاتي اثربخش داشته باشيم، يکي از ومات داشتن تبليغات اثربخش خلاقيت است. خلاقيت عامل ايجاد کننده تمايز و مزيت هايي در ميان انبوه تبليغات است.
روش هاي خلاقانه در تبليغات ابزاري هستند که براي جلب توجه، درگيري ذهني و تغيير ديدگاه ها و تغيير نگرش مردم به کار ميروند تا در نهايت بتوانند پيام محصول خود را به مخاطب انتقال دهند.
بسياري از تبليغاتي که در اطراف ما وجود دارد خسته کننده و تکراري هستند .ولي هستند کساني که جز خلاقيت کار ديگري نمي کنند. خلاقيت و ابتکار در طرحهاي تبليغاتي يکي از مهمترين محصول نسبت به رقباست.
اين يک هنر است که در آن بتوانيم تبليغات خلاقانه اي را ارائه دهيم. که موضوعات سرگرم کننده، تکان دهنده، قابل توجه ، قابل درک، درگير کننده و عجيب و غريب را به مخاطبان نشان داده شود. تبليغات خلاقانه بازي و سرگرمي نيستند بلکه نشان دهنده ي ذهن خلاق و متفکر و درک مخاطب خاص و عام يک طراح است
کنار گذاشتن سنت رايج.
دوري از چهارچوب هاي دست و پاگير.
داشتن شيطنت .
سر زدن به هر جايي که کسي انتظارش را ندارد و تا حدي پيش يني نشده باشد.
دوري کردن از رسانه هايي که مملو از تبليغات هستند .
يافتن انواع مختلفي که تا به حال به کار گرفته نشده اند.
درباره این سایت